.

.
Bardzo się cieszę,ze mnie odwiedzasz. Będę tu zapisywać moje przemyślenia w formie rymowanek,lub nie.Może przeczytasz, napiszesz komentarz, będziesz odwiedzać.Będzie mi bardzo miło, zapraszam do mojego Notesu, Lena Pit.

środa, 22 stycznia 2014

MIKROKOSMOS AGNIESZKI







Zapraszam dzisiaj w magiczne miejsce,
gdzie inspiracji ,ciepła jest więcej,
niźli na przykład  tutaj w Notesie,
wiec miłe miejsce Wam to polecę.
Na blogowisku tu sobie mieszka
w marzeniach twórczych "Panna"Agnieszka,
Pracownię Starą nazywa swoją,
szybko zdobyła sympatię moją.
Gdy tam zajrzałam byłam zdumiona,
jakie cudeńka stworzyła Ona,
tam aniołowie co dzień witają,
i złote myśli nam przedstawiają:
"Dobro powraca", ''Masz w sobie siłę",
człowiek w zadumę wpada na chwilę
i choć anioły są bardzo słone,
to czarodziejskie są wszystkie one.
Znalazłam również piękne podkładki,
pod kubek siostry, męża lub matki.
Agnieszka tworzy ładne pudełka,
wybór kosmiczny jest w świecidełkach,
broszki, kolczyki,różne korale,
nie sposób spisać Jej wszystkich zalet.
Pomocą czasem Mąż służy dzielnie,
co podziw wielki wciąż budzi we mnie,
zamotki kręcił miłe w dotyku,
dodają one kreacjom szyku.
Agnieszka nasza ma złote ręce,
w Jej pracach jakby zaklęte serce,
każda jest piękna i romantyczna,
śmieszna, poważna albo liryczna.
Dzieła Agnieszki są różnorodne,
więc obejrzenia wszystkie są godne.
             
                     Na blogu Twoim zawsze jak w niebie,
                      więc dziś Agnieszko wierszyk dla Ciebie ......

Pozdrowienia dla wszystkich!!!!!!
          

15 komentarzy:

  1. O Boziu, nie spodziewałam się czegoś takiego:-) Baaaardzo dziękuję, czuję się zaszczycona i jest mi niezmiernie miło. Pierwszy raz ktoś o mnie w taki sposób napisał. A nie wiem skąd wzięłaś "mikrokosmos", bo to już istne cudo- tak chciałam nazwać w pierwszej fazie miejsce gdzie tworzę...chyba telepatia:-) Wielkie dzięki w imieniu swoim i męża składam:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja mam frajdę, że niespodzianka mi się udała...:-)))

      Usuń
    2. Nawet nie wiesz jak bardzo:-) Czegoś takiego bym się w życiu nie spodziewała:-)

      Usuń
  2. Lenko kolejne piękne strofy uwiłaś
    z misternych szczegółów piękna :)
    To co napisałaś to cała Agnieszka :)
    Pozdrawiam Was obie ,szczerze zachwycona :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama jestem zdumiona, bo Agnieszka napisala w swoim poście,że dziś jest rocznica Jej bloga...!?

      Usuń
    2. Dostałam podwójny prezent;-)

      Usuń
  3. Lenko, świetnie! Polecaj nam tym pięknym językiem wartościowe blogi! Już biegnę do Agi:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo lubie zaglądac do Agnieszki, naprawdę polecam!

      Usuń
  4. Taki wierszyk to bardzo miła niespodzianka dla Agnieszki:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lenka Lenka pięknie piszesz a Agnieszce to już z sercem napisałaś buziaki ci ślę Marii czekam kochana na następną osóbke

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niedługo się doczekasz bo mam juz kogos na oku....

      Usuń
  6. Kochana- w cudowny sposób ubierasz w słowa to, co czujesz. Pięknie mi przedstawiłaś Agnieszkę- jakbym znała ją od lat. Jesteś naszym Aniołem... niewątpliwie. Kochana- buziaczki Tobie przesyłam i słoneczka promienie cieplutkie, w ten wietrzny i mroźny dzionek <3
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Może myśli
    moje płoche,
    lecz się wśród Pań
    gubię trochę.

    OdpowiedzUsuń
  8. wpadłam odkurzyć notes i tchnąć w niego nowe życie bo coś tu cicho :(((

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...