.

.
Bardzo się cieszę,ze mnie odwiedzasz. Będę tu zapisywać moje przemyślenia w formie rymowanek,lub nie.Może przeczytasz, napiszesz komentarz, będziesz odwiedzać.Będzie mi bardzo miło, zapraszam do mojego Notesu, Lena Pit.

piątek, 17 stycznia 2014

MOJE PREZENTY

Dziś w Notesie radość wielka,
bo  post będzie o prezentach............


Od Basi  dostałam-  tomik wierszy wspaniałych,
od Jadwigi natomiast -NOTES okazały,


Przemiłym blogerkom podziękować chciałam,
niespodzianka bowiem to jest przewspaniała,
wiersze kocham .. więc z Basi pięknymi wierszami,
posiedzę przy świecach zawsze wieczorami..
Notes cudo jest  wielkie, ja się zastanowię,
czy z niego czasami albumu nie zrobię.
Nie będzie to album na jakies tam zdjecia,
bo nie jest to opcja dla mnie do przyjęcia.
O moich blogerach ja  wkleję tam wiersze,
Jadwiga i Basia zajmą strony pierwsze....
Oba prezenty to są arcydzieła..
oba ze wzruszeniem w swym sercu przyjęłam
                                                            Dziękuję bardzo.
                                              

Pozdrowienia dla wszystkich!

8 komentarzy:

  1. Krótka moja "mowa",
    tylko gratulować.

    OdpowiedzUsuń
  2. Lenko Droga bardzo się cieszę Twoją radością- takie osoby jak Ty są warte tego, by je zasypywać prezentami! Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  3. Lenko piękny masz start trzymaj tak dalej bo prezenty ci się takie należą i to od tak dobrych duszyczek - buziaki ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
  4. Lenko- już Basia powiedziała wszystko :) Od siebie dodam: cieplutko pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziekuję ,pozdrawiam wszystkich bardzo serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Basi ciepłe słowa towarzyszą nam wszystkim, fajnie ,że Jesteście pozdrawiam Dusia [ upominki cieszą ]

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję i Cieszę się z Tobą:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne prezenty dostałaś :) Gratuluje

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...